{"id":479,"date":"2024-03-18T15:22:39","date_gmt":"2024-03-18T14:22:39","guid":{"rendered":"https:\/\/devtel.nl\/bakker-accountants\/?page_id=479"},"modified":"2024-04-05T11:48:45","modified_gmt":"2024-04-05T09:48:45","slug":"klachtenregeling","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/bakker-accountants.nl\/klachtenregeling\/","title":{"rendered":"Klachtenregeling"},"content":{"rendered":"\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t

BAKKER accountants & adviseurs neemt haar dienstverlening zeer serieus. Hetzelfde geldt ten aanzien van eventuele klachten over deze dienstverlening. Om deze reden hebben wij een klachtenregeling ontwikkeld. Deze kunt u hier<\/a> downloaden of hieronder lezen.<\/p>\n

KLACHTENREGELING  (01-01-2007)<\/b><\/p>\n

Artikel 1 Definities
<\/b>In deze procedure wordt verstaan onder:<\/span><\/p>\n

BAKKER accountants & adviseurs:
<\/i>BAKKER accountants & adviseurs te Hendrik-Ido-Ambacht, Rotterdam en te Breda; <\/p>\n

Bestuur:
<\/i>de maten van BAKKER accountants & adviseurs; <\/p>\n

Medewerker:
<\/i>alle personen die werkzaamheden verrichten voor BAKKER accountants & adviseurs op basis van een arbeidscontract of andersoortige contracten; <\/p>\n

Klacht:
<\/i>een schriftelijke uiting van ontevredenheid door een klant over de uitvoering van werkzaamheden verricht door maten en medewerkers van BAKKER accountants & adviseurs;<\/p>\n

Klager:
de indiener van een klacht.<\/p>\n

Artikel 2 Verantwoordelijkheid bestuur
<\/b>Het bestuur is verantwoordelijk voor de registratie, de behandeling en de afwikkeling van klachten over de dienstverlening van maten en medewerkers van BAKKER accountants & adviseurs.<\/span><\/p>\n

Artikel 3 Procedure indienen klacht<\/b><\/p>\n

    \n
  1. Een klacht dient schriftelijk (per post of per e-mail) te worden ingediend bij het bestuur:<\/li>\n<\/ol>\n