Actuele vacatures
Open sollicitaties
In verband met de groei van onze organisatie hebben wij regelmatig vacatures op diverse functieniveaus op de afdelingen accountancy en belastingadvies. Mocht u naar aanleiding van het doornemen van onze website geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden, neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op.
Waarom werken bij BAKKER?
“Na 35 jaar ervaring te hebben opgedaan bij de Belastingdienst en diverse accountantskantoren, besloot ik in 2012 na een open sollicitatie op het aanbod van BAKKER accountants & adviseurs in te gaan en bij dit kantoor te komen werken. De bij mijn vorige werkgevers opgedane ervaring kan ik perfect inbrengen in dit kantoor. Het leuke van werken bij BAKKER accountants & adviseurs is dat ik mag samenwerken met een enthousiast en professioneel team. De lijnen zijn kort en we staan zeer dicht bij onze cliënten. Ik houd mij binnen BAKKER accountants & adviseurs vooral bezig met het uitvoeren van de salarisadministratie en Human Resource werkzaamheden voor onze cliënten. Naast de opleiding tot salarisadministrateur heb ik diverse deelkwalificaties van de opleiding HBO-SPD behaald. Tevens heb ik in de loop van de tijd de opleiding Beloningsadviseur van de SRA gevolgd. Door deze combinatie van achtergrond en opleiding kan ik mij beter inleven in de positie van onze cliënten. Doordat ik mijzelf als sparringpartner van de ondernemer opstel, ben ik beter in staat toegevoegde waarde op salarisgebied voor hen te creëren. Het is mooi om te zien dat steeds meer ondernemingen ontdekken dat voor kwaliteit en service meer alternatieven bestaan dan door de grote landelijke kantoren gegeven worden!”

Kees Poots (60) Salarisadministrateur
“De sociale omgang bij ons op kantoor is informeel, zowel tussen collega’s onderling als met cliënten. Ik vind het heel fijn dat we veel klantencontact hebben, daardoor kunnen we een goede begeleiding bieden en de juiste adviezen geven. Mijn werkzaamheden lopen erg uiteen van zowel financiële administratie tot jaarwerk tot diverse advieswerkzaamheden. De afwisseling in werkzaamheden ervaar ik als zeer prettig. Naast het werk volg ik ook nog de externe vakopleiding accountancy, wat door het kantoor volledig wordt ondersteund en aangemoedigd. Zo blijven we bij ons kantoor altijd up-to-date en beschikken we over de juiste kennis.”

Petra Pelkmans-Wouters (31), assistent accountant vestiging Breda
“Voordat ik in 2010 als assistent accountant aan de slag ging bij BAKKER accountants & adviseurs, werkte ik voor een landelijk opererende accountantsorganisatie. Na mijn overstap voelde ik me door de kleinere omvang van dit kantoor en de persoonlijkere contacten met klanten en collega’s, gelijk beter op mijn plek. In mijn dagelijkse werk is er naast het verzorgen van het cijfermatig overzicht voor onze cliënten ook veel aandacht voor de advisering van cliënten, op zowel het fiscale als het bedrijfseconomische vlak. Dank zij het directe cliëntcontact en de beschikbare deskundigheid binnen ons kantoor kan ik ondernemers op een breed vlak adviseren. Dit brengt diversiteit in het werk en zorgt ervoor dat ik me iedere dag weer verder kan ontwikkelen. Ook de prettige en soepele samenwerking met collega’s geeft me extra energie. Samen staan we dagelijks voor de klanten klaar.”
